Corona en dienstverlening Tonnaer

Geplaatst op 25 maart 2020

Het coronavirus houdt de hele wereld in zijn greep. Maar ook in tijden dat er veel van u en ons gevraagd wordt, staan we onverminderd met onze dienstverlening voor u klaar.

De veiligheid en gezondheid van onze medewerkers, leveranciers, klanten en andere belanghebbenden staan absoluut altijd voorop! Dat betekent dat er zoveel mogelijk van huis uit gewerkt wordt. Een enkel bezoek behoort tot de mogelijkheden, doch onder strikte voorwaarden.

In het verleden hebben wij al ingezet op de digitalisering van ons kantoor waardoor we het grootste deel van ons werk kunnen voortzetten zonder fysiek contact. Om onze opdrachtgevers optimaal te kunnen blijven bedienen maken we gebruik van verschillende digitale toepassingen zoals:

Videobellen

Wij gebruiken hiervoor Microsoft Teams, Skype, Zoom en WhatsApp. Dit kan ook met meerdere personen tegelijk. In de praktijk bevalt deze vorm van overleg ons prima. We kunnen elkaar zien, horen, meteen de benodigde documenten erbij pakken en het scheelt ons of u reistijd. Dergelijke afspraken zijn qua tijd ook makkelijk(er) in te plannen en beter voor het klimaat.

Werken op afstand via onze gebruikelijke systemen

Alle medewerkers van Aelmans Adviesgroep hebben toegang tot de dossiers en bijbehorende documenten. Zo is en blijft uw dossier up-to-date, werken we altijd met de laatste versie en is ook het vier-ogen-principe op deze manier -waar nodig- gewaarborgd. Onze manier van werken verandert in dit opzicht dus niet.

Telefoon

Directe bereikbaarheid van onze adviseurs, makelaars, taxateurs loopt via hun mobiele telefoon. U hoeft niet eerst het kantoornummer te bellen (dat kan uiteraard wel) om uw contactpersoon te spreken. Alle mobiele telefoonnummers kunt u vinden op onze website.

Uiteraard is e-mail nog steeds een bruikbaar communicatiemiddel. Hier is niets aan veranderd. Ook onze e-mailadressen kunt u vinden op onze website.

Onderling overleg

​​​De medewerkers van Aelmans blijven vanuit huis intensief met elkaar in contact. Onderling overleg en kennisdeling is en blijft voor ons van cruciaal belang.

Extra voorzorgsmaatregelen

Onze makelaars en de taxateurs zijn wel onderweg, maar treffen – naast de voorschriften van het RIVM en de overheid – extra voorzorgsmaatregelen. Vóór de bezichtigingen, acquisities en taxaties worden hier duidelijk afspraken met u over gemaakt.

Kortom: we kunnen u nu niet makkelijk bezoeken, maar dit is wat ons betreft geen belemmering om u optimaal van dienst te zijn. Neem gerust contact met ons op!